Kaip sekso metu užmiršti visas problemas bei sufokusuoti dėmesį į partnerį ir malonumą? Tai klausimas, į kurį atsakymo dažnai neranda tikrai ne viena ir vienas iš mūsų. Kaip bebūtų, ši problema gali būti išspręsta. Viskas, ko reikia – darbo su savimi. Nors toks procesas daugeliu atvejų užima nemažai laiko, reikalauja kantrybės ir praktikos, rezultatai nustebins kiekvieną – praplėsite savo komforto zoną, įsigilinsite į savo paties kūną bei patirsite intensyvesnius jausmus. Tačiau nuo ko pradėti? Štai, keletas patarimų, kaip galima dirbti su savimi, kad sekso metu pagrindinį vaidmenį užimtų ne jūsų protas, o kūnas.

Nepamirškite kvėpavimo

Ar pastebėjote, jog būdami dominuojančioje pozicijoje sekso metu, sunkiau sukoncentruojate dėmesį? Taip yra todėl, nes tuo metu žmogus įsitempia – įtempiami raumenys, visa energija yra sutelkiama tam tikram veiksmui, užduočiai, kurią tarsi būtinai reikia įvykdyti. Tuo metu dauguma iš mūsų užmiršta kvėpuoti. Deja, bet to įsitempimo apsuptyje galima lengvai prarasti kontaktą su savo pačių kūnu. Mūsų kvėpavimas yra labai svarbus veiksnys, leidžiantis atsipalaiduoti, ramiai sutelkti dėmesį į orgazmą bei malonumą. Gilūs įkvėpimai ir iškvėpimai – puiku, tačiau tam tikras kvėpavimo metodas padės dar labiau. Pasitelkite keturių sekundžių kvėpavimo taisyklę: lėtai įkvėpkite per keturias sekundes, sulaikykite įkvėptą orą keturias sekundes bei lėtai iškvėpkite per tą patį laiko tarpą. Pakartokite tai 3 ar 4 kartus ir jūsų kūnas natūraliai atsipalaiduos, nuimsite įtampą. Be to, kvėpavimas padės ne tik susitelkti tam tikram momentui, bet ir geriau jausti savo partnerį, padės ir jiems labiau mėgautis seksu.

Pozityvus mąstymas

Dar vienas veiksnys, įveikiantis mus ir mūsų pasitikėjimą savimi – negatyvūs pašnekesiai su savimi. Niekas kitas, o tik pačių jūsų vidinis balsas ima abejoti, ar yra pakankamai geras darbe, lovoje, ar savo partneriui yra fiziškai patrauklus. Šio įpročio atsisakymas gali nepakeičiamai pagerinti jūsų savijautą sekso metu. Kasdieniai pozityvūs teiginiai sau gali padėti atsikratyti cinizmo bei niūraus, perdėtai neigiamo požiūrio į save. Pasirašykite tris-penkis mėgstamus motyvuojančius teiginius ar citatas ir pritvirtinkite juos prie veidrodžio, šaldytuvo, šalia lovos, biuro stalo ar bet kur kitur, kur praleidžiate pakankamai laiko. Taip kiekvieną kartą perskaitydami šiuos teiginius, juos pamažu įsisavinsite. Galvojimas apie save pozityviai yra raktas į patogumą bei palaimą savo paties kūne. Pasitikėjimas savimi yra labai didelė dalis, nuo kurios priklauso gera savijauta sekso metu. Kai jaučiatės geidžiamas bei patrauklus, jūsų nebekankins neigiamos mintys ir galėsite lengvai atsiduoti paprasčiausiam malonumui.

Išbandykite meditaciją

Meditacija – puikus būdas ne tik susitelkti į savo kasdienį gyvenimą, bet ir pagerinti seksą. Praktikuojant dėmesingumą, skiriant laiko sau bei pamirštant visą intensyvią dienotvarkę, padės sufokusuoti mintis bei atneš neįtikėtinos naudos miegamajame. Meditacija leis sužinoti kur kas daugiau apie save ir savo kūną nei žinojote prieš tai. Meditavimas kiekvienam iš mūsų gali reikšti skirtingus dalykus, todėl išsiaiškinkite, kaip ją apibrėžiate jūs bei kaip ji natūraliai gali padėti jums nenutolti nuo savo kūno. Tokie paprasti dalykai, kaip ramus sėdėjimas be jokių pašalinių trikdžių bent 15-ai minučių, buvimas kurį laiką visiškoje tyloje ar klausymas fortepijono muzikos, gali būti tuo, ko jums taip trūko. Nėra vieno, universaliai teisingo meditacijos būdo. Meditacijai reikia praktikos, kuri ir leis atrasti tą geriausią, labiausiai tinkamą būdą jums ir jūsų kūnui.

Atviras bendravimas su savo partneriu

Bendravimas su partneriu yra svarbus ne tik siekiant sustiprinti jūsų santykius, bet ir norint lovoje jaustis patogiai bei vienam nuo kito nenutolti mintimis. Gebėjimas atvirai bei sąžiningai pasidalinti savo poreikiais ir jausmais padeda sukurti tarpusavio pasitikėjimą. Jei nepasitikite žmogumi, su kuriuo palaikote seksualinius santykius, nuolat jausitės išsiblaškęs, niekada nepasieksite orgazmo bei negalėsite pilnavertiškai mėgautis lovos teikiamais malonumais. Tad, nebijokite pasidalinti savo jausmais bei mintimis su savo antrąja puse, atskleiskite, ką norėtumėte ir ko nenorėtumėte išbandyti lovoje. Kad jaukiau jaustumėtės apie tai šnekėdami, pasitelkite humorą ir juoką, dėl kurių atmosfera taps ne tokia įtempta ar nemaloni. Nesvarbu, ar tai ilgalaikis partneris, ar tik vienos nakties nuotykis – bet kuriuo atveju labai svarbu, jog galėtumėte būti atviras. Tai padės pasiekti daugiau orgazmų bei labiau mėgautis seksu, todėl mažais žingsneliais judėkite link tikslo, kad savame kūne jaustumėtės tiek patogiai, kiek tik galite.