Seksas – gerai. Bet kai yra gerai – visada norisi dar geriau. Kaip padaryti, kad nusistovėjusiuose santykiuose seksas būtų geresnis, o pasitikėjimas savimi – didesnis? Štai 10 patarimų!


Daugiau apsikabinimų. Apkabinimai – tai ne tik įžanga į seksą. Tai – ir aibė privalumų sveikatai. Apsikabinus į organizmą išsiskiria hormonas oksitocinas, padedantis jaustis geriau, jaukiau, stiprinantis prieraišumą ir laimės pojūtį apskritai, taip pat mažinantis stresą ir normalizuojantis kraujospūdį. Taigi apsikabinimai suartina, ne tik fizine prasme. Neverbalinis bendravimas – puikus būdas dar kartą parodyti partneriui, kad judu sieja daugiau nei draugystė. Tai – galimybė išreikšti tai, ką žodžiais nutylite. Ir paprastas veiksmas, didinantis tarp jūsų erotinę trauką.


Pasimokykite sekso. Ieškodami informacijos, dažnai randame įvairiausių patarimų, kaip patobulinti sekso techniką. Tik kiek iš jų panaudojame realiai? Pabandykite įsiminti bent vieną sekso technikos naujovę ir išbandykite ją pritaikyti savo miegamajame, juk tai – bene lengviausias būdas patirti naujų pojūčių. O vėliau nesunku užšokti ant sekso naujovių bangos: ką gi dar naujo būtų galima išbandyti?


Atnaujinkite apatinių garderobą. Sau. Patarimas galioja tiek vyrams, tiek moterims. Nebūtina ieškoti ko nors superypatingo ir seksualaus. Įsigykite tai, kas jums patinka, kas leidžia jaustis laisvai, o kartu ir džiaugtis, kad arčiausiai jūsų kūno – nuostabios kokybės ir prašmatnaus dizaino daikčiukas.


Likite lovoje ilgiau. Net jei ką tik pasimėgavote greituku, nešokite iš lovos iš karto, kai tik baigsite. Poros, kurios praleidžia daugiau laiko išlaikydamos kūno kontaktą po sekso, yra labiau patenkintos savo seksualiniu gyvenimu. Deja, dažnai pernelyg susikoncentruojama į orgazmą kaip tikslą, taigi jį patyrus skubama prie kitos veiklos. Stabtelėkite ir prisiminkite, kad pagrindinis jūsų tikslas yra puoselėti fizinį ir emocinį artumą. Orgazmas šiuo atveju nėra toks svarbus, ir jį pasiekus šou turi tęstis – tegul ir daug ramesnis.


Puoselėkite savo kūną. Joga, lankstumo pratimai ir intymių raumenų mankšta (Kegelio pratimai) – tai, kas padeda jūsų kūną paversti tobulu sekso instrumentu. Todėl netinginiaukite ir nepraleiskite treniruočių, rūpinkitės savimi – kad galėtumėte maksimaliai atsiduoti meilei, teikti ir patirti daugiausia malonumo. Be to, mankšta padeda sumažinti streso, laikomo bene stipriausiu intensyvaus seksualinio gyvenimo priešu, lygį.


Apsimeskite. Kitaip tariant, pasimatuokite kitą asmenybę, tapkite lovoje tam tikru personažu. Policininkas, prostitutė, seksuali slaugytoja, mokytoja, sekso guru, nekaltybė… Tai nebūtinai turėtų būti vaidmenų žaidimas – tiesiog apsimeskite šiek tiek kitu žmogumi, suvaidinkite savotiškame mini spektaklyje. Šis triukas labai efektyviai įpučia naujos aistros į seksualinį gyvenimą, padeda į savo santykius ir meilės žaidimus pažvelgti naujai. Be to, daugeliui žmonių tai leidžia išsivaduoti iš kompleksų: kartais prisiimtas vaidmuo tiesiog įpareigoja padaryti tai, ko būdamas(-a) savimi niekada neišdrįstumėte.


Atnaujinkite lubrikantą. Kartais ir labai maži pokyčiai duoda milžinišką efektą. Naujas lubrikantas taip pat gali suteikti jūsų seksualiniams žaidimams naujų dimensijų. Todėl išbandykite skirtingų aromatų lubrikantus, oralinėms glamonėms išsirinkite lubrikantą, praturtintą uogų, vaisių ar šokolado skoniu, masažui – aliejaus pagrindo lubrikantus su kaitinančiu ar vėsinančiu efektu. Paprasta, bet tikrai veiksminga!


Dažniau masturbuokitės. Jei dar to nedarote, ar darote nepakankamai dažnai – skirkite savęs patenkinimui daugiau laiko. Nepamirškite – tai geriausias būdas pažinti save ir sužinoti, kas teikia daugiausia malonumo. Net jei manote, kad save pažįstate kuo puikiausiai. Bėgant metams žmogaus kūnas keičiasi, pakinta ir jautriausi jo taškai. Taigi tyrinėkite savo pojūčius ir stebėkite, kas jumyse keičiasi – vėliau bus lengviau vienas kitą atrasti kartu su partneriu. Be to, eksperimentai su savimi gali tapti ir puikia įžanga į meilės žaidimus – jei darysite tai būdami dviese.


Susigrąžinkite įžangą! Apklausos rodo, kad tiek vyrams, tiek moterims reikia maždaug 20 minučių įžangos. Toks laikas yra siekiamybė. Tačiau dauguma ilgalaikių porų prieš prieidami prie svarbiausios vakaro dalies užtrunka kur kas trumpiau: kam gaišti laiką vienas kitą nuteikinėjant seksui, jei ir taip viskas aišku, kuo vakaras baigsis? Deja, tokia logika atima iš jūsų ne tik įžangą – ji pasiglemžia ir didelę dalį malonumo, o sekso norisi vis mažiau ir mažiau. Nes įžanga – tai ne tik tam tikras ritualas, padedantis nusiteikti seksui. Tai – ir laikas, kai susikoncentruojate į partnerio malonumus, kai stengiatės duoti, kad paskui gautumėte. Ir toks abipusis davimas pakursto aistrą kur kas geriau, nei sprintas link kulminacijos.


Lieskite naujas vietas. Kai tik partnerio kūnas liaujasi buvęs paslaptimi, iš seksualinių santykių tarsi išgaruoja tam tikras netikėtumas, noras tyrinėti ir pažinti. O jis – taip pat labai svarbi patiriamo malonumo dalis. Taigi nesiliaukite ieškoti ir išmėginkite partnerio stimuliavimą kaskart vis kitose vietose. Prieš atsidurdami jautriausių erogeninių taškų zonose, skirkite daugiau dėmesio kitoms kūno dalims: masažuokite, glamonėkite, glostykite. Tiesiog lieskite. Plaštakos ir pėdos, galva, veidas, kaklas, sritis už ausų, dilbiai – žmogaus kūne apstu vietų, kurios liečiamos sukelia atsipalaidavimo ir seksualinio susijaudinimo bangą.