Jūs gulite šalia partnerio, jaučiate jo plikos odos glamones. Jo krūtinė pakyla su kiekvienu įkvėpimu. Jūs galite jausti šiltas lūpas ant savo kaklo, ir visai staiga, seksualiai viliojantys žodžiai kaip energijos pliūpsnis perbėga per jūsų kūną. Ar kada norėjote atskleisti savo laukinę pusę per nešvankią kalbą, bet neradote drąsos arba nežinojote nuo ko pradėti? Čia pateikiame metodus, kaip tai atlikti. Yra patarimų kvėpavimui, kūno judesiams, garsams ir frazėms. Svarbiausias dalykas nešvankioms kalboms yra kaip pasakyti, o ne, ką kalbėti.


Nuotaikos sukūrimas


Kai kuriems pirmasis bandymas nešvankiai kalbėti su partneriu gali atrodyti gana nepatogus. Norėdami pašalinti bent dalį pradinio susivaržymo, savo partneriui turėtumėte paminėti eksperimento idėją, o taip pat ir jūsų pageidaujamo nešvankumo ribas. Pastarasis yra minimas tam, kad padėti išvengti neigiamos jūsų partnerio reakcijos, jei jūs persistengsite ir laukiniu tapsite per greitai ar peržengsite jo asmenines ribas.


Kvėpavimas


Kvėpavimo stabilizavimas yra reikšmingas, nes padeda sumažinti skirtumą tarp įprasto kalbėjimo ir nešvankaus kalbėjimo. Jūs turėtumėte pradėti nuo gilaus kvėpavimo imitavimo gydytojo kabinete, kai jis/ji klausosi jūsų plaučių. Jūs turite galimybes kvėpuoti pro nosį, burną arba abiem variantais. Jei nuspręsite kvėpuoti per burną, savo lūpomis nedarykite didelės „o“ formos. Vietoj to, jūsų burna turėtų būti tik šiek tiek atvira (ne daugiau nei piršto galiuko dydis).


Įkvėpimų greitis turėtų derintis su kūno judesiais, meilės žaidimų įžanga ar sueities greičiu. Jeigu ketinate atlikti jausmingą meilės aktą, tada įkvėpimai turėtų būti lėti, o jei jūs imituosite išprotėjusi/pašėlusį laukinį triušį, tada įkvėpimai bus, be abejo, greitesni.


Garsai


Kai kvėpavimo technika jums pasidaro patogi, iškvėpdami galite pradėti skleisti garsą. Šie garsai paprastai turėtų būti instinktyvūs ir atsipalaidavę, tokie kaip „uch“, „ach“, „och“, arba „mmm“. Čia galėsite patogiai atpalaiduoti žandikaulį išplėsdami burną, jei to norėsite. Neanalizuokite šių garsų, nėra ko nerimauti, ar jūsų garsai teisingi.


Šie garsai turėtų būti tariami silpnai/tyliai. Norimas rezultatas bus tada, kada jūsų balsas vos prasiskverbs. Techniškai, tai yra kalbos garso artikuliavimas trumpam uždarant balsaskylę savo gerklėje, kuri riboja oro srautą. Pasauliečių kalba, jūs skleidžiate ūžesį ar tiesiog garsiai šnabždate. Tai taip pat žinoma kaip „seksualus balsas“. Jei turite sunkumų šiam garsumui pasiekti, įsivaizduokite, kad esate spektaklio užkulisiuose. Staiga, pagrindinis herojus visiškai pamiršta visas savo eilutes. Viskas priklauso nuo jūsų, jūs turite pašnabždėti eilutes pakankamai garsiai, kad aktorius išgirstų, bet ne tiek garsiai, kad išgirstų auditorija.


Kūno kalba


Norėdami patobulinti ritmą, dabar turite įterpti kūno judesius. Pageidautina, kad kūno judesiai turėtų būti visiškoje harmonijoje su jūsų kvėpavimu; kūno judėjimas turėtų prasidėti ir baigtis, kai prasideda ir baigiasi kvėpavimas. Kai jūs įkvepiate, krūtinė turėtų šiek tiek pasikelti aukštyn, įstrižu judesiu. Žinoma, jūsų pečiai švelniai judės atgal, o jūsų viršutinė nugaros dalis šiek tiek išsiries.


Yra daug įvairių metodų iškvėpimui. Jūs galite tiesiog leisti krūtinei, pečiams ir viršutinei nugaros daliai grįžti į savo pradinę padėtį. Tai gali būti panašu į atsipalaidavimo judesį. Kitas variantas yra įterpti subtilų judesį dubeniu. Kai jūs įkvepiate, tegul jūsų apatinė nugaros dalis suformuoja arką, taip dubuo ir sėdmenys bus stumiami į išorę. Jūsų pilvo raumenys pailgės. Kai jūs iškvepiate, suspauskite savo sėdmenis ir perneškite savo dubenį į priekį kasamuoju judesio, iš šono kampo, kol grįšite į savo pradinę padėtį.


Norėdami pridėti šiek tiek sudėtingesnių judesių, prieš darant kasimo judesį, pabandykite pridėti pilvo susitraukimą. Susitraukimas yra raumenų įtempimas. Pilvo susitraukimas panašiai vyksta, jei į pilvo raumenis būtų netikėtai smogiama; jūsų pečiai juda šiek tiek į priekį, nes pilvo presas yra stumiamas link nugaros. Galų gale, susitraukimas turėtų užbaigti dubens kasimo judesį, subtiliai vykstantį aukštyn ir žemyn į pradinę būseną. Iš šono, jūsų dubens kelias turėtų būti panašus į skaitmenį „šeši“.