Jūs galite padidinti savo spermatozoidų skaičių, vartodami tam tikrus papildus, bet to žymiai nepakanka. Mityba, tam tikros dietos, kuri minima žemiau, sudėtyje yra šie maisto produktai, kurie garantuoja spermatozoidų skaičiaus, gamybos aktyvumo ir spermatozoidų judrumo padidėjimą.


Vitaminas A. Maisto produktai, kuriuose esama šio vitamino yra kepenys, raudonosios paprikos, morkos, avižos ir džiovinti abrikosai. Siekiant dar labiau pagerinti savo spermos judrumą, vartokite daugiau tamsiai žalios spalvos daržovių salotas, brokolius, saldžias bulves, špinatus ir pieno produktus, kurie papildyti vitaminu A. Lėti spermatozoidai tai vitamino A trūkumo požymis.


Vitaminas C. Vaisiai tokie kaip apelsinai, braškės, virti pomidorai ir šaldyti persikai (buvo ištirta, jog šaldyti persikai sukaupia daugiau vitamino C nei švieži) yra puikus vitamino C šaltinis. Daržovės, kuriose daug vitamino C yra snieginiai žirniai, šparagai ir geltonos spalvos daržovės. Spermatozoidų judrumą ir gyvybingumą veikia vitamino C kiekis organizme.


Braziliniai riešutai (bertoletijos). Šio riešuto sudėtyje yra itin daug mineralo vadinamo selenu. Šis mineralas didina spermos sveikatą ir padeda spermatozoidui greičiau plaukti.


Folio rūgštis. Vyrai su mažu folio rūgšties kiekiu yra linkę turėti spermą su nenormaliomis chromosomomis. Sveiki grūdai, avokadų, žalios lapinės daržovės ir pupelės turi daug folio rūgšties. Taip pat vartokite folio rūgšties papildus.


Vitaminas E. Vitamino E paros normą galite rasti ir jo atsargas papildyti bakalėjos parduotuvėje. Taip pat galite valgyti kiaušinius, kuriuose esama daug vitamino E, kuris turėtų padidinti spermatozoidų skaičių ir apvaisinimo galimybes. Vitamino E trūkumas yra susijęs su sėklidžių audinio degeneracija. Be to vitamino E antioksidacinė savybė apsaugo nuo neigiamo laisvųjų radikalų poveikio organizmo ląstelėms, o tuo pačiu ir spermatozoidams.


Cinkas. Maisto produktai, kuriuose yra didelis šio mineralo kiekis, yra kalakutas, moliūgų sėklos, jūros gėrybės, pavyzdžiui, austrės. Jo taip pat esama jogurte, kukurūzuose, jautienoje ir veršienoje. Cinko trūkumas gali sumažinti spermatozoidų skaičių ir testosterono kiekį.


DHA ir nepakeičiamos omega-3 riebalų rūgštys. Krevetės, lašišos, sardinės, ančiuviai ir graikiniai riešutai yra šių medžiagų šaltinis, kuris pagerina kraujo tekėjimą į genitalijas. Vaisingų vyrų spermoje šių esminių riebalų rūgščių yra daugiau nei nevaisingų vyrų spermoje. Linai, krevetės, krabai ir vištiena turi itin didelį omega-3 riebiųjų rūgščių kiekį.


Nevaisingumo atvejais, geriausia pasikonsultuoti su gydytoju, kuris paskirs tinkamus vaistus ir dietą, kuris prisidės prie sveikatos būklės gerėjimo. Kenksmingi cigarečių dūmai ir toksinai iš oro taip pat turi įtakos jūsų spermatozoidams, todėl būkite atsargūs įkvėpdami nuodus į savo kūną.


Paprasti dalykai tokie kaip laisvesnių drabužių dėvėjimas, gali sumažėti šilumos kiekį aplink jūsų sėklides. Šiluma yra vienas iš faktorių, kuris gerai žinomas kaip mažinantis spermatozoidų gamybą. Išgeriamo vandens kiekio padidinimas prisideda prie sveikesnės spermos gamybos.