Yra pratimai, kurie stiprina organizmą, padeda atitolinti ejakuliaciją, sutvirtina penio bei vaginos raumenis ir didina jautrumą, tai Kegelio pratimai


Pagrindiniai pratimai kegelio pratimai


1. PC raumens sutraukimas

2. 10 sekundžių sulaikymas

3. PC raumens atpalaidavimas


Pakartokite (tiek kartų, kiek jums atrodo tinkama, pabandykite tai padaryti bent 10 kartų). Pakartokite kelis kartus per dieną, kiekvieną dieną.


1 variantas


1. Sutraukite PC raumenį kol suskaičiuosite iki 5 iš atsipalaidavusio į tiek sutrauktą kaip tik įmanoma

2. Atsipalaiduokite PC raumenį 1 sekundei


2 variantas


1. Sutraukite PC raumenį kol suskaičiuosite iki 5 iš atsipalaidavusio į tiek sutrauktą kaip tik įmanoma

2. Atsipalaiduokite PC raumenį 1 sekundei

3. Sutraukite PC raumenį kol, suskaičiuosite iki 1

4. Atsipalaiduokite 1 sekundei

5. Sutraukite PC raumenį kol, suskaičiuosite iki 1

6. Atsipalaiduokite 1 sekundei

7. Sutraukite PC raumenį kol, suskaičiuosite iki 1

8. Atsipalaiduokite 10 sekundžių


3 variantas


1. Šiek tiek sutraukite PC raumenį kol suskaičiuosite iki 5

2. Dar šiek tiek sutraukite PC raumenį kol suskaičiuosite iki 5

3. Visiškai sutraukite PC raumenį kol suskaičiuosite iki 5

4. Šiek tiek atpalaiduokite PC raumenį kol suskaičiuosite iki 5

5. Dar šiek tiek atpalaiduokite PC raumenį kol suskaičiuosite iki 5

6. Visiškai atpalaiduokite PC raumenį kol suskaičiuosite iki 5


Tinkama mankšta:


Kaip ir su bet kokia mankštos/pratimų forma, įsitikinkite, kad darote tinkamai ir išskiriate teisingą raumenį, nes tik taip pasieksite greičiausią ir geriausią rezultatą. Darydami Kegelio pratimus, jūs neturėtumėte sutraukinėti savo viršutinių kojų raumenų, sėdmenų ar pilvo raumenų. Vienintelis raumuo, kurį norite sutraukti yra jūsų PC raumuo. Jei tuo pačiu metu įsitempia jūsų išangė, nesijaudinkite, iš pradžių gali būti sunku sutraukti PC raumenį ir išangę atskirai. Po tam tikro laiko, jūs galėsite sutraukti tik PC raumenį.


Jei darant pratimą jums pradeda skaudėti galvą, tai gali būti ženklas, kad įtempiate savo krūtinės raumenis ar galbūt sulaikote kvėpavimą, – įsitikinkite, kad kvėpuojate giliai ir lėtai. Jei jums pratimai atrodo varginantys arba jei jums pradeda skaudėti nugarą arba skrandį, tada jūs tikriausiai a) bandote per stipriai arba b) naudojate skrandžio raumenis. Jei jaučiate skausmą, pasitikrinkite pas gydytoją. Skausmas paprastai reiškia, kad technika atliekama netinkamai; kvalifikuotas gydytojas galės jus pataisyti ar bent jau sužinosite, ar jums viskas gerai.


Geriausiam rezultatui pasiekti naudokite vaginalinius kamuoliukus.