Vyrams ši tema dažnai yra gėdinga ir apie tai nešnekama. Bet norint pagerinti situaciją, reikia domėtis įvairiais būdais. Priešlaikinė ejakuliacija yra apibrėžiama kaip savanoriškos ejakuliacijos kontrolės trūkumas, kuris paveikia 25-40 proc. vyrų, o apklausos rodo, jog tai vienas iš pagrindinių moterų seksualinių skundų. Ekspertai sako, kad daugelis vyrų orgazmą pasiekia per tris minutes (po 30 – 60 smūgių), o daugumai moterų reikia ne mažiau kaip septynių minučių. Jei ankstyva ejakuliacija yra lėtinė ar kartais pasireiškianti problema, pabandykite šias dvi „sulėtinimo“ sekso pozas.


Moteris viršuje


Norėdami kontroliuoti savo ejakuliaciją turite prisiminti, kad ejakuliaciją išprovokuoja veržlus greitis ir jėga, todėl raktas į ejakuliacijos atidėjimą yra greičio ir skverbties jėgos sumažinimas. Kai moteris yra viršuje, varpos seksualinė stimuliacija yra minimali. Jūs nesiskverbiate, tai daro jūsų moteris. Tačiau, ji turėtų tai daryti LĖTAI. Ši poza abiem partneriams yra puiki, nes palieka daug laiko pasidžiaugti vienas kitu iki orgazmo.


Sėdint


Sėdimos padėtys irgi puikiai tinka. Gera poza yra kai vyras sėdi ant lovos krašto, kojas padėjęs ant grindų. Ji apsijuosia rankomis aplink jūsų kaklą, o kojomis aplink juosmenį. Rezultatas yra intymumas akis į akį, sinchroninis malonumas ir ilgalaikis seksas, nes šioje sekso pozoje jūs išvengsite intensyvios varpos stimuliacijos.


Sekso pozos, kai viską „daro“ vyras, pavyzdžiui, visos vyras viršuje pozos (misionieriškos) ir įėjimas iš galo (šuniuko stilius), ankstyvos ejakuliacijos problemos atveju turėtų būti vengiamos. Jei jūs ir jūsų moteris tikrai mėgstate šias pozas, išsaugokite jas pabaigai, pageidautina po to, kai ji patirs orgazmą, o jūs būsite pasirengęs baigti. Tačiau, jei sugalvosite nuo šių pozų pradėti, skverbkitės GILIAI ir LĖTAI. Kai įsiskverbsite giliai į vidų, jūsų varpa pateks į makšties platesnę sritį, kur jautri varpos galvutė nebus stimuliuojama.


Kitas būdas yra rotacija: paspauskite savo gaktos zoną prie jos ir šiek tiek pakraipykite kiekvieną kartą, kai tik pajausite norą ejakuliuoti. Su šia technika jūsų susijaudinimo lygis bus sumažintas per kelias sekundes.


Be seksualinių pozų, yra dar kelios taktikos, kurias taip pat galite pabandyti. Kvėpavimas yra kitas susijaudinimo kontrolės metodas. Gilus kvėpavimas. Gilūs, ilgi trys įkvėpimai yra pakankami, kad kraujas ištekėtų iš varpos. Efektyvi tantrinio kvėpavimo technika, kuri prailgina lytinį aktą apibūdina dar galingesnį kvėpavimo pratimą.


Kitas dalykas, kurį galite padaryti, tai atlikti Kegelio pratimus, nes vyrų reprodukcinės sistemos pagrindą sudaro dubens raumenys. Kai PC raumenys yra stiprūs, jie padeda pasiekti visišką ejakuliacijos kontrolę.