Įsivaizduokime, kad seksas yra skrydis lėktuvu. Vieniems patinka adrenalino kupinas pakilimo momentas, kiti mėgaujasi visa kelione, trečius „veža“ šiokia tokia turbulencija. Tačiau visų tikslas yra vienas – nusileisti vietoje. Šiuo atveju nusileidimas yra orgazmas, kurio siekiame ir apie kurį svajojame kiekvieną kartą užsiimdami seksu. Deja, ne visos moterys sulaukia to išsvajotojo sprogimo. Statistika rodo, kad orgazmą patiria ~ 60% moterų, o didysis „O“ mylintis vaginaliniu būdu aplanko tik 25% moterų. Kodėl taip yra?


Labai didelė problema – nepakankamos žinios apie moters kūną, seksą, orgazmą ar visuomenėje gajūs mitai, kad neva visos turime „baigti“ penetracijos metu, o jeigu vyras patyrė orgazmą, jį patirti vienu metu turime ir mes. O kaip yra iš tiesų? Kas yra orgazmas? Koks jis gali būti? Kaip jį patirti? Į visus šiuos klausimus atsakysime šiame straipsnyje!


Moters orgazmas ir jo tipai


Turbūt nė nereikia pasakoti, kad moters orgazmas yra kur kas sudėtingesnis nei vyrų. Dažniausiai jis prasideda, kai apatinėje pilvo dalį ir tarpukojį užplūsta šiluma, vėliau seka ritmingi gimdos, makšties ar išangės raumenų susitraukimai, trunkantys mažiau nei sekundę. Įprasto orgazmo metu susitraukimų gali būti apie 3–5, stipraus orgazmo metu jie gali kartotis ir 10 kartų ar daugiau. Skirtingai nei vyrų orgazmas, kuris susijęs su ejakuliacija, moterų orgazmas gali būti kelių tipų. Kokie jie?



Klitorinis orgazmas


Klitorinį orgazmą galima pasiekti stimuliuojant klitorį. Jo metu susitraukinėja raumenys apie klitorį, dažniausiai tai lokalus orgazmas, kurį intensyviausiai moteris jaučia lytiniuose organuose.


Vaginalinis orgazmas


Tai orgazmas, kurį moteris pajaučia penetracijos (įsiskverbimo) metu. Prieš kurį laiką atrasta, kad vaginalinis orgazmas taip pat susijęs su moters klitoriu. Pačios vaginos sienelės neturi daug nervų galūnėlių, tad malonumas, patiriamas įsiskverbimo metu gali būti patiriamas stimuliuojant klitorį arba G tašką.


Analinis orgazmas


Moterys pripažįsta, kad analinis orgazmas gali būti malonesnis už kitų tipų. Taip yra todėl, kad stimuliuoti G tašką analinio sekso metu kur kas paprasčiau, nei vaginalinio, todėl analinis orgazmas yra daug stipresnis ir intensyvesnis.


Orgazmas miego metu


37% moterų yra patyrusios orgazmą miegant. Tai unikalus reiškinys, kuris dar nėra nuodugniai ištirtas mokslininkų, todėl sunku įvardinti, kokios priežastys sukelia orgazmą miegant ir sapnuojant erotinius sapnus. Kaip atpažinti, kad patyrėte orgazmą miegant? Dažniausiai moterys pabunda nuo maloniai dilgčiojančios, visą kūną užliejusios orgazmo bangos ir labai ryškiai pamena seksualius epizodus iš savo sapno.


Kaip patirti orgazmą?


Moteriai patirti orgazmą prireikia vidutiniškai 20–30 min., todėl „keletą kartų kištelti penį“ – ne tas kelias, kuris nuves link kulminacijos. Kad pasimėgautumėte skrydžiu ir pasiektumėte galutinį tikslą, labai svarbus ir nusiteikimas, ir jus supanti aplinka, ir partneris, ir daugelis kitų detalių. Dalinamės keletu praktinių patarimų, kurie padės pasiekti orgazmą.


Orgazmas prasideda galvoje. Kad ir koks seksualus jūsų partneris ar jo gundymo technikos, jei jūsų galva užimta kitais dalykais, pasiekti didžiojo „O“ gali ir nepavykti. Todėl labai svarbu pašalinti visus dirgiklius, kurie jums gali trukdyti visiškai atsipalaiduoti. Galbūt jus erzina fone įjungtas televizorius, po namus lakstantis katinas ar pro atidarytą langą pučiantis vėjas? Susikurkite sau tokią aplinką, kokioje jausitės jaukiai, saugiai ir nieko netrukdomi.


Skirkite laiko įžangai. Kuo labiau sudrėkusi ir susijaudinusi makštis, tuo geresnis lytinis aktas. Bučiuokitės, lieskite vienas kitą su partneriu, žaiskite kartu ir tik pamažu pereikite sekso link. Tai ne tik užves jus abu, bet ir padidins tikimybę patirti orgazmą.


Raskite savo pozą. Yra žmonių, kuriems sekso metu patinka keisti pozas ir tai smagu. Tačiau jei jaučiate, kad orgazmą galite pasiekti tik tam tikroje pozicijoje, stenkitės jos laikytis ir artėjant prie kulminacijos nieko nekeisti.



Kartais padeda – įsitempti… Nors sekso metu rekomenduojama atsipalaiduoti mintimis, su savo kūnu galite daryti atvirkščiai ir jį įtempti. Pabandykite įtempti sėdmenis ir sutraukti lytinų organų raumenis. Tai paskatina kraujo tekėjimą į genitalijas ir padeda greičiau pasiekti orgazmą.


Klitoris, klitoris ir dar kartą klitoris. Jau minėjome, kad vos 25% moterų gali pasiekti orgazmą įsiskverbimo metu. Ar ketinate laukti ir naiviai tikėtis, kad vieną dieną atsidursite tarp šio procento, ar norite orgazmą patirti čia ir dabar? Jei renkatės antrą variantą, tai nepamirškite klitorio stimuliacijos, kuri beveik garantuoja, kad aimanos ir iš proto vedančios malonumo bangos aplankys ir jūsų miegamąjį.


Praktika. Eksperimentuokite lovoje, ieškokite naujų pozų, kampų, to, kas padeda jaustis geriausiai. Ir nepamirškite masturbuotis! Darykite tai ranka, į žaidimus įtraukite sekso žaisliukus – išlaisvinkite savo fantaziją ir atraskite tai, kas jums patinka labiausiai. Tai tikrai pagerins jūsų seksualinio gyvenimo kokybę.


Kodėl sunku patirti orgazmą?


Liūdna, bet nemaža dalis moterų susiduria su sunkumais patirti orgazmą. Tačiau tai tikrai nėra nuosprendis visam gyvenimui. Tiesiog reikia identifikuoti problemas, jas pašalinti ir pradėti dirbti su savimi. Kokios priežastys dažniausiai trukdo pasiekti orgazmą?


Mitai ir pornografija. Šiuolaikiniai filmai ir ypatingai pornografijos industrija rodo, kad visos moterys „baigia“ įsiskverbimo metu, o dažniausiai įžanga ar veiksmas iki sekso yra praleidžiamas. Taip susidarome klaidingą nuomonę apie seksą ir orgazmą bei tikimės jo sulaukti tik lytiškai suartėjant su partneriu, vos po kelių minučių. Jau rašėme, kad orgazmui pasiekti reikia mažiausiai 20 minučių, o vaginalinis orgazmas iš tiesų neegzistuoja ir jis yra susijęs su klitoriu. Tad mažiau tikėkite tuo, ką matote ir ką girdite aplinkui. Ieškokite savo būdų, kurie padės patirti orgazmą.


Orgazmus vaidinančios moterys. Moterys, kurios vaidina orgazmus, pakiša koją ne tik sau, bet ir kitoms moterims. Taip mes vyrams sukuriame iliuziją, kad galime lengvai „baigti“ vaginaliniu būdu, kad orgazmą patiriame kartu su partneriu ir kad viskas, ką jie daro, yra labai gerai ir labai malonu. Tada vyrai nemato prasmės stengtis labiau, o mes bijome prisipažinti, kad orgazmus vaidinome ir taip tęsiame šį užburtą ratą. Labai svarbu nuo pat pradžių kuo daugiau komunikuoti su antra puse ir paaiškinti, kokiu būdu galite patirti orgazmą ir ką dėl to turėtų padaryti partneris.


Nepasitikėjimas savimi. Yra moterų, kurios kompleksuoja dėl savo išvaizdos ar turi problemų dėl pasitikėjimo savimi, todėl lovoje jos yra itin konservatyvios, negali atsipalaiduoti, bijo eksperimentuoti, dažnai vengia sekso ar atlieka jį iš pareigos. Tokiu atveju vien partnerio pastangų gali neužtekti ir reikalingas darbas su psichologu ar seksologu.


Nepažįstate savo kūno. Kad užvestumėte automobilį, turite žinoti, kaip jis veikia. Lygiai taip pat yra ir su mūsų kūnu. Labai svarbu skirti pakankamai laiko sau – masturbuotis, liesti visą kūną, tyrinėti skirtingus judesius, pozas ir t. t. Kuo geriau pažinsite save, tuo lengviau sekso metu bus daryti tai, kas prives prie orgazmo.


Daugkartiniai orgazmai


Daugkartinis orgazmas – tai gebėjimas patirti orgazmą vieną po kito su nedideliais laiko intervalais. Tai yra prigimtinė moters savybė, kuria būtų nuodėmė nepasinaudoti. Vis dar yra manančių, kad daugkartinis orgazmas gali aplankyti tik sueities metu ir tik išrinktąsias. Tai netiesa. Jį patirti gali kiekviena moteris, kuri yra pasiryžusi išbandyti savo kūno ribas. Kaip pasiekti daugkartinį orgazmą?


Ilgas seksas. Jei turite partnerį, kuris geba sulaikyti ejakuliaciją ir pratęsti lytinį aktą kiek įmanoma ilgiau, didėja tikimybė, kad vieną po kito patirsite kelis orgazmus.



Klitorio stimuliacija. Sekso metu galite stimuliuoti klitorį ir taip vienu metu patirti daugkartinį orgazmą. Klitoris nuostabus tuo, kad stimuliuodami jį su mažomis pertraukėlėmis, orgazmą galite patirti vieną po kito, nesvarbu, ar seksu užsiimate su partneriu, ar masturbuojatės.


Nepamirškite ir jaudinančio G taško. Jį geriausia stimuliuoti, kai moteris yra jau susijaudinusi ir atsipalaidavusi – taip lengviau pasiekti šią saldžiąją vietelę. Tinkamiausios pozos – kai moteris sėdi ant viršaus arba ji klūpi, o vyras įėjęs į ją iš nugaros.


Patirti daugkartinius orgazmus gali padėti ir sekso žaislai. Skirtingai nei partneris, vibratorius nepavargs, tad su juo galėsite tęsti žaidimus jau po orgazmo ir jį pratęsti. Ypatingai naudingi daugiafunkciai žaisliukai, kurie vienu metu gali stimuliuoti ir G tašką, ir klitorį, ir kitas jautrias erogenines zonas. Su jais galite patirti ne vieną ir ne du vienas po kito sekančius orgazmus.


O šiame vaizdo įraše rasite dar daugiau informacijos kaip pasiekti daugkartinius orgazmus:



Orgazmas – naudinga sveikatai


Ar žinojote, kad orgazmas mūsų kūnui atneša ne tik malonumą? Pasirodo, jie yra labai naudingi mūsų smegenų veiklai ir sveikatai.



  • Orgazmas padeda lengviau priimti sprendimus ir spręsti problemas. Orgazmo metu imame jaustis labiau pasitikintys savimi, o neužtikrintumo jausmas blėsta. Taip nutinka todėl, kad paveikiamos tos smegenų sritys, kurios yra atsakingos už sprendimų priėmimą. Taigi, periodiškai patiriamas orgazmas gali padėti ir darbe ar kasdieniame gyvenime.

  • Sumažina nerimą. Tyrimai rodo, kad seksas teigiamai veikia psichologinę savijautą. Patyrusios orgazmą, moterys visiškai atsipalaiduoja ir susikoncentruoja į patirtą malonumą. Tai padeda pamiršti per dieną susikaupusį stresą, rūpesčius.

  • Padeda užmigti. Orgazmo metu kūnas išskiria hormoną prolaktiną, kuris padeda atsipalaiduoti ir greičiau užmigti.

  • Malšina skausmą. Tyrimais įrodyta, kad orgazmas padeda įveikti raumenų spazmus, priešmenstruacinį, nugaros ar galvos skausmą. Taip yra todėl, kad sekso metu išsiskiria laimės hormonai, o malonumo ir skausmo centrai smegenyse yra visai šalia, todėl skausmą ar nemalonius pojūčius ištverti kur kas lengviau.