Tai, ką valgote, gali būti raktas į geresnį seksualinį gyvenimą. Tokie afrodiziakai kaip šokoladas ar austrės yra puikiai žinomi dėl savybės padidinti seksualinę aistrą. Tačiau, pasak ekspertų, yra daugybė kitų maisto produktų, kurie gali padidinti libido, o kai kurie iš jų gali jus nustebinti.


Maistas sveikam libido yra labai svarbus. Turėtumėte vengti maisto produktų, kuriuose gausu angliavandenių ir cukraus, nes tokie produktai suteikia energijos labai trumpam.


Valgymo įpročiai gali daryti įtaką gyvenimui labai įvairiais būdais. O kai kalba eina apie seksą, specifiniai valgymo įpročiai gali padidinti tam tikrų sveikatos sutrikimų riziką ir paveikti kraujo spaudimą. Jei norite gero sekso – turite rūpintis gera kraujo cirkuliacija kūne. Jūsų kraujagyslės turi išsiplėsti lengvai.


Taigi, jei norite padidinti savo seksualinė potraukį, štai keli maisto produktai, kurie tikrai padės:


1. Melionas


Maisto produktai pasižymintis amino rūgštimis tokiomis kaip L-argininas ir L-citrulinas pakels nitro oksido lygį organizme, o tai padės kraujui plūsti į reprodukcinius organus. Pavyzdžiui, graikiniuose riešutuose yra daug L-arginino ir jie taip pat padeda gydyti erekcijos disfunkciją. Melionuose gausu L-citrulino. Šie maisto produktai padės kraujo cirkuliacijai ir arterijų išsiplėtimui.


2. Muskatas, cinamonas ir kajeno pipirai


Visi šie prieskoniai yra aštrūs, tai padės kraujo cirkuliacijai, o dėl geros kraujo cirkuliacijos lengviau susijaudinsite. Mokslininkai netgi atrodo ryšį tarp aštraus maisto ir testosterono – vyrai, kurie valgė aštrų maistą pasižymėjo aukštu testosterono kiekiu organizme nei tiek, kurie aštriai nevalgė.


3. Šparagai


Šparaguose daug vitamino B ir folio. Šios medžiagos padeda histamino gamybai, kuris atsakingas už aukštą libido.


4. Avokadai


Štai dar viena priežastis mėgti avokadus – juose gausu vitamino B6. Šis vitaminas padeda padidinti hormonų išsiskyrimą ir padidina lytinį potraukį. Avokadai taip pat suteikia daug energijos ir gerina seksualinę ištvermę.


5. Moliūgų sėklos


Moliūgų sėklose daug cinko, kuris labai svarbus spermos kokybei ir moterų kiaušinęlių produkcijai, taip pat didina testosterono kiekį vyrų organizme. Moliūgų sėklos taip pat pasižymi dideliu vitaminų kiekiu, didinančiu libido.


6. Bananai


Niekam ne paslaptis, kad bananuose daug kalio. Kalis padeda raumenims susitraukti, o šie susitraukimai būtini geram seksui. Bananuose taip pat daug vitaminų, kurie padeda gamintis testosteronui, o šis hormonas labai svarbus aukštam libido.


7. Arbūzai


Vieno tyrimo metu paaiškėjo, jog arbūzuose gali būti medžiagų, kurios veikia panašiai kaip viagra. Šis tropinis vaisuis pasižymi dideliu citrulino kiekiu, o jis padeda atpalaiduoti kraujagysles ir didina kraujo cirkuliaciją, todėl lengviau susijaudinate. Taip nutinka todėl, jog kūnas citruliną paverčia argininu, o šios amino rūgšties daug graikiniuose riešutuose ir austrėse.


Svarbu ugdyti sąmoningus valgymo įpročius tam, kad išlaikytumėte sveiką seksualinį gyvenimą. Jei norite padidinti libido, šie maisto produktai tikrai gali prie to prisidėti.