Praktikuokite šiuos vyrams skirtus Kegelio pratimus. Ejakuliacijos kontrolė yra didžiulė daugelio vyrų problema. Tokia, apie kurią jiems dažnai pernelyg drovu kalbėtis. Kaip galiu kontroliuoti save? Kaip aš galiu būti ištvermingesnis, stangresnis ir geresnis? Atsakymas paprastas – atlikdami Kegelio pratimus vyrams, treniruokite savo pubococcygeus raumenis (PC).


PC raumenys kontroliuoja spermos ir šlapimo srautą, varpos stangrumą erekcijos metu ir „šovimo“ galią ejakuliacijos metu. Jie yra svarbūs raumenys, o palaikant jų stiprumą, auksinius metus sutiksite vis dar būdamas kietas. Svarbiausia Kegelio pratimų vyrams dalis yra ta, kad jūs galite juos atlikti bet kur ir bet kada – ir tik jūs matysite skirtumą.


Galėsite džiaugtis geresniu seksu, pajėgsite geriau kontroliuoti savo orgazmą ir ejakuliaciją, būti ištvermingesnis, o  taip pat gausite pridėtinės garbės už tai, kad užlaikėte erekciją. Štai kam reikia daryti Kegelio pratimus vyrams. Tačiau pirmą kartą girdite ir nežinote kaip atlikti šiuos pratimus? Nebėda, toliau skaitykite ir sužinosite ką ir kaip reikia daryti:


Kaip man žinoti, kur yra mano PC raumenys?


Lengviausias būdas rasti šiuos raumenis, tai nutraukti savo šlapimo srautą, kai kitą kartą eisite į tualetą. Kitas būdas juos rasti, tai įterpti pirštą į savo išangę, kai suspausite teisingus raumenis, jūsų išangė susitrauks. Kaip juos rasti, nuspręskite patys, o kai rasite  – praktikuokitės, tačiau nemaišykite to raumens su pilvo, sėdmenų ar šlaunų raumenimis. Kai darote Kegelio pratimus vyrams, pastarieji turi likti atsipalaidavę.


Dabar, kasdieniai Kegelio pratimai vyrams.


Pastaba: Šie pratimai atliekami be rankų. Jūs neturite nieko spausti rankomis, nes jie visi atliekami naudojant PC raumenį.


Kegelio 1 sesija


Pratimas A


Serijos: 3


Greitai pakartotinai sutraukite ir atpalaiduokite raumenį, tai darykite 10 sekundžių.


Tarp serijų darykite 10 sekundžių pertrauką.


Pratimas B


Serijos: 10


Sutraukite ir atpalaiduokite raumenį, kartokite 5 sekundes.


Tarp serijų darykite 5 sekundžių pertrauką.


Pratimai C


Serijos: 3


Sutraukite ir 30 sekundžių laikykite savo PC raumenį.


Tarp serijų darykite 30 sekundžių pertrauką.


Šiandien viskas, kartokite šiuos Kegelio pratimus kasdien vieną savaitę.


Kegelio 2 sesija


Pratimas A


Serijos: 10


Sutraukite PC raumenis ir palaikykite 5 sekundes.


Atpalaiduokite ir pakartokite.


Pratimas B


Serijos: 3


10 kartų sutraukite ir atpalaiduokite raumenis.


Pratimas C


Serijos: 3


Sutraukite ir atpalaiduokite savo PC raumenį, tai darykite pakaitomis ilgais ir trumpais spurtais iki suskaičiuosite iki 10.


Pratimas D


Serijos: 1


Sutraukite savo PC raumenį ir palaikykite tiek, kiek galite. Tikslas – 2 minutės.


2 pratimų sesiją galite daryti dvi savaites, tačiau nedvejodami didinkite krūvį, jei manote, kad esate pakankamai stiprus. Nepamirškite, kad tai yra stiprinantys pratimai, tad pradėkite lėtai ir didinkite krūvį pamažu, kaip tai darytumėte su bet kuria kita raumenų grupe.


Kegelio 3 sesija


Pratimas A


Serijų: 30 (tęskite iki 100)


Sutraukite ir atpalaiduokite raumenį, kartokite ir kartokite.


Pratimas B


Serijos: 5


Sutraukite tiek stipriai, kiek galite (įsitikinkite, kad sutraukėte tik PC raumenį).


Laikykite 20 sekundžių.


Tarp sesijų darykite 30 sekundžių pertrauką.


Kegelio 4 sesija


Pratimas A


Serijos: tiek, kiek patinka.


2 minutėms kasdien sutraukite ir atpalaiduokite savo PC raumenis.


Darykite iki kol  pasieksite 20 minučių trukmę 3 kartus per dieną – jūs galiausiai turėtumėte sugebėti atlikti 200 pakartojimų per sesiją.


Kada galiu daryti Kegelio pratimus?


Kegelio pratimus vyrams galite daryti bet kuriuo metu ir bet kur, yra labai mažai vietų, kur to praktikuoti negalėsite. Vis tik pratimų daryti nerekomenduojama tuomet, kai bandote sutelkti dėmesį į ką nors kita. Puiki vieta jų darymui yra sofa priešais televizorių arba įstrigus eismo kamštyje.


Kaip aš suprasiu, kad kažkas vyksta?


Jūs žinosite, nes pajusite, o taip pat pajus ir jūsų mylimoji. Kietesnė varpa, geresnė kontrolė ir ilgesnis seksas yra stiprių PC raumenų privalumai. Nėra absoliučiai jokio pateisinimo, kodėl nepasistengti dėl šių raumenų tvirtumo. Jei turite problemų su ankstyva ejakuliacija, pabandykite šiuos pratimus ir tik po to eikite į vaistinę ar pas sveikatos priežiūros specialistą.


Ko nereikia daryti?


Nepersistenkite. Dažnai yra pagunda pasistengti labiau, ypač kai tai reiškia geresnį seksą. Tačiau, kaip su bet kuria kitu raumenų grupe, tarp sesijų turite duoti šiek tiek laiko atsigauti. Tai reiškia reguliarių poilsį. Jei pasinaudosite grafiku, greitu metu išmoksite įsiklausyti į savo kūną. Jis žino, ką jis kalba!


Pratimų metu nenaudokite jokių kitų raumenų. Kartais sunku atskirti PC raumenis, ypač jei jie yra silpni. Žinokite ką darote ir jei manote, kad sutraukiate kitus raumenis (dažniausiai pilvo ir šlaunų), tada jums reikia atsipalaiduoti ir pradėti iš naujo. Tiesiog neužmirškite, kad norint sukurti stiprybę, gali prireikti kelių savaičių. Tęskite.


Kegelio pratimai moterims


Kiekvienas gali daryti šiuos pratimus ir jais pagerinti seksą. Jei jūs ir jūsų partneris darys šiuos pratimus, jūs abu pamatysite ir pajusite skirtumą vos per keletą savaičių. Moterys turės stipresnius orgazmus ir galės suspausti varpą, kai ši bus viduje.


Išbandymas


Galite padaryti seksualinį eksperimentą, kai erekcijos būsenos varpa yra jos makšties viduje, ir nėra judinama. Jūs abu gali sutraukinėti savo PC raumenis – tai stimuliuoja G tašką, o jūs jaučiate malonų kutenimą. Tai įdomus būdas patikrinti pažangą.


Kegelio kopuliacija


Jūsų seksualinis suvyriškėjimas priklauso nuo daugelio veiksnių. Daugumą iš jų jūs galite kontroliuoti – valgykite maistingą maistą, reguliariai sportuokite ir išlaikykite savo prostatos sveikatą. Kadangi jūsų PC raumuo yra labai svarbus jūsų seksualumo funkcijai, apsimoka išlaikyti jo gerą darbinę būklę. Dabar jūs turite priemones ir čia nėra vietos pasiteisinimams.